جمعه، مرداد ۲۱، ۱۳۹۰

استاد محمدعلی طاهری کیست؟

آقای محمد علی طاهری موسس عرفان کیهانی و پایه گذار طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی مدتهاست که تحت بازجویی و در اسارت ماموران وزارت اطلاعات ایران بسر میبرد، نتیجه ماهها بازجویی از ایشان چند روز قبل در اخبار ساعت 20:30 از شبکه دوم صدا و سیما در قالب اعترافاتی پخش شد!

ابتدا با هم ویدئویی را میبینیم که از صداو سیما پخش شده:


البته صدا و سیمای بارها و بارها در برنامه های رادیویی با استاد طاهری مصاحبه داشتند و اخبار افتخاراتی که ایشان کسب کرده اند بارها از طریق رسانه ملی پخش شده ولی اکنون به دلایل سیاسی تمامی برنامه ها از آرشیو صدا و سیما حذف شده است.

استاد طاهری از اردیبهشت ماه امسال در بند و تحت بازجویی مامورین وزارت اطلاعات قرارداشتند تا اینکه بعد از مدتها تلویزیون ایران اعترافاتی را از ایشان پخش کرد که در آن استاد طاهری هم مکتبی که خود بنا نموده نفی کند و هم افتخاراتی که کسب کرده را منکر شود.



واقعا جای تاسف دارد که هرکجای دیگر دنیا چنین افرادی را مایه افتخار میدانند. ببینید برخی از افتخاراتی که استاد محمدعلی طاهری برای کشورمان به ارمغان آورده:


جالب است بدانید که فعالیتهای استاد طاهری صرفا جنبه علمی داشته و ایشان به هیچ وجه کار سیاسی انجام نداده اند، بسیاری از پزشکان، محقیقین دینی و علمی کشور که در رکاب استاد طاهری و برای اعتلای نام ایران صادقانه فعالیت میکردند نیز در این مدت بازداشت شده اند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر